STEM центрове и иновации в образованието
![](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/09/BG-Финансирано-от-Европейския-съюз_POS-2048x515-1.jpg)
Изграждането на цялостна образователна STEM среда в българските училища включва обновяване, модернизиране и създаване на ново пространство, което позволява качествено образование – лабораторен комплекс и среда за проектна и предприемаческа компетентност и работа в екип извън класическата система на класната стая. В образователната среда се развиват и надграждат лаборатории за придобиване на умения и работа по проекти чрез съвременно оборудване за експериментална работа във всички STEM области и внедряване на дигитални технологии, включително такива, които позволяват да се работи интердисциплинарно, синхронно и асинхронно и чрез смесено обучение. Основната цел на дейностите в рамките на проекта е да се повиши дигиталната грамотност и мотивацията за учене и да се насърчи интереса и развиването на умения в дисциплините и областите, свързани с природни и инженерни науки, изкуствен интелект, роботика, ИТ, природни науки, но също така иновативността и предприемчивостта за тяхното практическо приложение, включително в областта на и лингвистични познания, изкуствата и др.
Въпроси относно подготовката и подаването на Концепциите за изграждане на училищна STEM среда, може да задавате единствено чрез Информационната система ИСУН 2020 https://eumis2020.government.bg, в рамките на процедура BG-RRP-1.017 - „Концепция за STEM среда", секция „Разяснения по процедурата“
![Slide1](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide1-1.jpg)
![Slide2](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide2-1.jpg)
![Slide3](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide3-1.jpg)
![Slide4](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide4-1.jpg)
![Slide5](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide5-1.jpg)
![Slide6](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide6-1.jpg)
![Slide7](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide7-1.jpg)
![Slide8](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide8-1.jpg)
![Slide9](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide9-1.jpg)
![Slide10](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide10-1.jpg)
![Slide11](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide11-1.jpg)
![Slide12](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide12-1.jpg)
![Slide13](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide13-1.jpg)
![Slide14](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide14-1.jpg)
![Slide15](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide15-1.jpg)
![Slide16](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide16-1.jpg)
![Slide17](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide17-1.jpg)
![Slide18](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide18-1.jpg)
![Slide19](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide19-1.jpg)
![Slide20](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide20-1.jpg)
![Slide21](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide21-1.jpg)
![Slide22](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide22-1.jpg)
![Slide23](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide23-1.jpg)
![Slide24](https://stem.mon.bg/wp-content/uploads/2023/05/Slide24-1.jpg)